ניקוי מזרונים בחולון עד הבית

הספה, המיטה או המזרון שלכם התלכלך? אל תלכו שולל אחרי החומרים שמוכרים לכם בסופרמרקט. התקשרו אלינו היום ונעשה לכם ניקוי מזרונים בחולון – או בכל מקום בארץ!

ניקוי ספות או מזרונים נעשה ברוב המקרים בבית הלקוח. הלקוח מזמין אותנו כדי שנעשה ניקוי מזרנים בחולון או בכל מקום אחר, ואנחנו מגיעים אליו הביתה כדי להתרשם, ולעשות את העבודה. המחיר כמובן כולל פירוט על העבודה והשימוש בחומרים, עלות העבודה, תנאי התשלום ומועדי ביצוע העבודה. לאחר סגירת כל התנאים וקביעת מועד עבודה נעשה את הקסם שלנו – ונחזיר את המזון או הספה שלכם למצב שהיו לפני הכתם!

איך מנקים מזרון בנקי יותר?

  1. מרטיבים את הספה במים
  2. מערבבים מספר חומרי ניקוי והסרת כתמים קשים ריח וכדומה
  3. מוסיפים את החומר למיכל התזה ומרססים על כל הספה
  4. מברישים את החומר באמצעות מכונה חשמלית ומחכים 10 דקות
  5. שואבים את המים עם הלכלוך והכתמים במכונת קיטור
  6. עוברים כמה פעמים עד לתוצאה מושלמת!
ניקוי מזרונים בחולון
ניקוי מזרונים בחולון

כן, זה אפשרי. ניקוי מזרונים בחולון והמיטה / ספה כמו חדשות!

במקרים יוצאים מהכלל על נציג החברה לקחת את הספה אל בית המלאכה שלו כדי לנקות אותה. זה נדיר אבל קיים. העבודה בבית הלקוח נעשית בשיתוף עם הלקוח וזאת כדי לא לפגוע ביתר הריהוט הנמצא בחלל בו נמצאת הספה. ישנם מקרים בהם הלקוח נדרש לפנות את כל החלל משום שיש שימוש במים והרהוט הנוסף עלול להיפגע.

יש לנו כלים מיוחדים גם כדי לשנע, אבל גם כדי לעשות את העבודה אצלכם בבית. אנחנו נעשה את הניקיון האיכותי ביותר עבור המזרון שלכם – גם מדובר בעבודת ניקוי מזרונים בחולון או שרותי ניקוי ספות בחולון  או אפילו  ניקוי ספה בתל אביב, העבודה תהיה מושלמת ותחסוך לכם רכישת מוצר חדש!

למה דווקא אנחנו?

אנחנו עובדים שנים בתחום חידוש הריהוט וניקיון המזרונים והספות.

העבודה שלנו מדויקת, זהירה וקשובה. אנחנו מבינים את הבדים והעצים מהם עשויים רהיטים, ניקוי מזרונים בחולון הוא ההתמחות שלנו. אם יש לכם כתם, אכזרי ככל שנראה, אנחנו יכולים לו וננקה אותו עד שהמזרון או הספה יראו כמו חדשים. זה חוסך הרבה כסף של קניית רהיט חדש, שאתם לא צריכים ובטח לא קשורים אליו נפשית, ומשאיר את המצב כמו שאתם אוהבים ורגילים.

אז יש לכם כתם על הספה או המיטה? גרים בחולון? ניקוי מזרונים בחולון היא המומחיות שלנו! התקשרו אלינו כבר היום וקבלו את המזרון שלכם נקי בחזרה!