ניקוי ספות ביפו – והספה כמו חדשה

יש לכם ריהוט עתיק ביפו, אשר התבלה עם הזמן? לא רוצים לזרוק אבל לא יודעים לנקות? אין צורך לזרוק או לקנות חדש. בטח כשמדובר בריהוט עתיק או מיוחד. ניקוי ספות ביפו היא המומחיות שלנו. התקשרו היום!

מבחר הספות הקיימות בשוק הוא רחב ביותר. יש סוגים שונים של ריפודים. הבד הוא סוג אחד של ריפוד, עור הוא סוג אחר, וכמובן קיימים סוגי הביניים. מרבית הספות מרופדות הבד מתלכלכות עם השנים ויש עליהן כתמים. כדי  לשמר את הספות הללו צריך לעשות מדי פעם ניקוי ספות יסודי. מאד קשה לנקות ספות לבד, בוודאי אם מדובר בריהוט עתיק או מיוחד, ובטח אם מדובר בספות עור. מיד נרחיב בנושא, ותראו שהוא מורכב!

ספות עור הן דבר מסובך לניקיון. אם עושים זאת לא נכון יכולים לעשות להן נזק, וחבל מאד. הרי המטרה היא לשמור אותן לאורך שנים! לכן, אם יש לכם כתמים על הריהוט – ואתם צריכים ניקוי ספות ביפו – התקשרו אלינו היום!

ניקוי ספות ביפו בד ועור
ניקוי ספות ביפו בד ועור

סוגי ריפודים שונים – מה עושים?

יש שלל ריפודים לספות מבד מסוגים שונים, כמו בדי כותנה, צמר, משי ובדים סינטטיים. כל בד יש לנקות ניקוי מקצועי ועם חומרי ניקיון מותאמים ומאושרים על ידי יצרן הבד. יש גם ספות עם ריפוד דמוי עור, זמש ועור אמתי. ניקוי ספות אלו מצריך ידע של באיזה מכשור להשתמש ואיזה תכשירי ניקוי מתאים לסוג ריפוד כזה. אפשר לנקות על יד שאיבת אבק לעיתים קרובות. ניקוי עם לחץ מים וחומי ניקיון או הסרת הריפוד ולכבס במכונת הכביסה.  לא כל ריפוד בד ניתן לכבס במכונת כביסה ביתית. ריפוד שניתן לכבס בבית יוצא נקי ונראה כחדש. אבל זה דבר מסובך ביותר לנקות בצורה שתשמור על המוצר! לכן, אם אתם צריכים ניקוי ספות ביפו או בכל מקום אחר – התקשרו אלינו היום!

למה דווקא אנחנו?

חברת נקי יותר מתמחה בעבודות ניקוי ספות ביפו ובכל חלקי הארץ,

ומגיעים אליכם הביתה כדי לסדר את המוצר.

אנחנו נעזור לכם לשמור על הספה האהובה שלכם, בלי לזרוק או לקנות חדש. התקשרו אלינו כבר היום!

שירותים נוספים כגון: ניקוי מזרנים, ניקוי ריפודים לרכב ניתן למצוא במעבר בקישורים.