ניקוי ספות באזור – איכותי ומקצועי

גרים באזור וצריכים לזרוק את הספה הישנה שלכם כי היא מלוכלכת? מה פתאום? היום ממש לא צריך! חברת נקי יותר תשמח לעשות עבורכם ניקוי ספות באזור, לחסוך לכם כסף, זמן וטרחה! התקשרו היום!

אז איך מנקים ספה:

  • ראשית מרטיבים את הספה במים בצורה אחידה
  • מערבבים מסיר כתמים מרוכז לספות, שמפו לספות וחומרי ריח במיכל התזה
  • משפיצים את החומר בצורה אחידה משפשפים עם מברשת ומחכים 10 דקות
  • לאחר מכן שואבים את הלכלוך באמצעות מכונת קיטור שמשפריצה מים רותחים בלחץ גבוה ושואבת את המים והלכלוך
  • לפניכם: סרטון הדגמה ותמונות של לפני ואחרי

באיזה תדירות מומלץ לנקות ספה

מרבית משקי הבית דואגים לניקוי ספות מדי שבוע. שאיבת האבק נעשית בעת ניקוי הדירה אבל ניקוי ספות מעמיק צריך לעשות מדי פעם על ידי מכשור חזק יותר ותכשירי ניקיון מותאמים. לא כל ריפוד ניתן לנקות באותה צורך ובאותם חומרי ניקיון. למרות ששאיבת אבק מהספות נעשית אחת לשבוע לפחות במרבית הספות לא ניתן  לחדור לכל הפינות על מנת שיצאו נקיות בעלי החברות מגיעים לבית הלקוח עם ציוד משוכלל ותכשירי ניקיון המותאמים לסוג הריפוד של הספות. במידת הצורך מפרקים חלק מהספה כדי להגיע לכל נקודה ונקודה. מה קורה אם הניקיון השבועי לא מספיק? מה קורה אם יש כתם קשה להסרה? אנחנו כאן! התקשרו אלינו היום, והכתם יעלם במהירות.

ריפוד בד אפשר להסיר ולכבס – אבל מה עושים עם ספת עור?

אכן, מאד קשה לנקות חומרים מסוג זה. לכן אל תעשו זאת לבד. ספת עור היא יקרה מאד, חבל לזרוק אותה כי היא קרועה או מלוכלכת, מצד אחד – מצד שני, לנקות אותה לבד, יכול לעשות נזק. התקשרו אלינו כבר היום ונעשה לכם ניקוי ספות!

ניקוי ספות באזור המומחיות שלנו

יש לנו יתרון גדול: אנחנו גם בפריסה ארצית, גם מקצוענים ומהירים, גם לוקחים את העבודה שלנו ברצינות ואוהבים רהיטים. אנחנו מבינים את ההקשרות שלכם לריהוט שלכם, ולא רוצים שתזרקו אותו. חבל על כאב הלב והכסף. ניקוי ספות באזור – לצד ניקוי מזרונים, שטיחים וחידוש רהיטים, היא המומחיות שלנו. חברת נקי יותר קיימת בשוק שנים רבות ומעניקה שירות אמין, אדיב ואיכותי לכל הלקוחות שלה. אם אתם צריכים לחדש את הריהוט או לעשות ניקוי ספות באזוראין סיבה שתחליפו את הריהוט! בשביל זה אנחנו כאן!

התקשרו כבר היום אלינו לחברת נקי יותר, כדי לקבל הצעת מחיר, ונבוא להתרשם מהריהוט שלכם כדי לתקן, לשפץ ולנקות אותו עבורכם!