ניקוי ספות בבת ים – ומקבלים סלון חדש!

צריכים ניקוי ספות בבת ים? הגעתם למקום הנכון! התקשרו אלינו כבר היום!

למשפחות רבות שאין תקציב להחליף ריהוט עומדת ברירה והיא ניקוי ספות. חברת נקי ביותר, שלה סניפים בערים רבות בארץ, הוקמה לפני עשר שנים כצורך למציאת פתרון לניקוי ספות במקרים שאין אפשרות לרכוש חדשה. משפחות שילדיהם קטנים, מחזיקים בעלי חיים והסלון משמש מרכז עיקרי של הבית נאלצות לבצע ניקוי ספות בבת ים אחת לשנה. ילדים אינם מודעים לעובדה שאכילה בסלון יכולה לעשות כתמים על הספות. בעלי החיים משירים שער ומכניסים לכלוך על כפות הרגליים.

צריכים ניקוי ספות בבת ים ולא יודעים איך להתחיל? בשביל זה אנחנו כאן!

בתקופה בה יוקר המחיה בארץ גבוה, משקי הבית אינם יכולים לסיים את החודש רבים מחפשים דרכים לחסוך כספים בכל דרך אפשרית. אנחנו נקי ביותר נעזור לכם לפתור את הדילמה לקנות או לנקות ובכך לחסוך לכם את הצורך בקניית ספה חדשה.

ניקוי ספות בקיטור בבת ים והסביבה, איך מנקים:

  1. מתיזים חומרי ניקיון וריח על הספה בלחץ מין חמים
  2. מקרצפים עם מכונה את חומרי הניקוי עד שייספגו בבד
  3. לאחר 10 דקות עוברים עם מכונת קיטור שמתיזה מים חמים ושואבת אותם במהירות עם הלכלוך
  4. עוברים עם מטלית בד לחה למראה מרענן, והסלון חדש!
ניקוי ספות בבת ים ספת בד כותנה
ניקוי ספות בבת ים ספת בד כותנה

נקי יותר מתקדמים בניקוין ספות!

אנחנו בנקי יותר נפתור לכם את בעיית ניקוי ספות בבת ים. אנחנו מחזיקים אנשי צוות מיומנים היודעים לעשות את עבודת ניקוי הספות בצורה יעילה, מהירה ומקצועית. בנוסף יש לנו כלי עבודה המתקדמים ביותר בשוק הניקיונות ואנחנו משתמשים בחומרי ניקוי המותאמים לבדי הספות. אין בד שאנחנו לא יכולים להתמודד אתו. אנחנו נחשבים לטובים ביותר בשוק ניקוי ספות בפתח תקווה והסביבה ולכן אין לנו אלא להמליץ לכל מי שמחפש לנקות את הספות שלו ליצור אתנו קשר.

אודות השירות שלנו

לנו בחברת נקי ביותר יש את כל האמצעים הנדרשים כדי לשמור וליצור קשר עם לקוחות. מערכת תקשורת מודרנית עומדת לכל פונה אל משרדנו 24/7 ואנחנו חוזרים לכל מי שהשאיר את פרטיו ומעוניין לקבל מידע אודותינו. יש לנו אתר אינטרנט ובכל פעם שאנחנו מכריזים על מבצע מופצים פליירים בתיבות הדואר ובכל אמצעי אחר. אנחנו גם מחלקים מגנטים כדי להקל על הלקוחות במציאת מספר הטלפון שלנו.

תוצאות ניקוי ספות בבת ים שנעשות על ידנו מעוררת תמיהה. הספות נראות כמו חדשות וכל הלכלוך והכתמים שהיו נעלמו! נשמח לעמוד לרשות כל אחד ואנחנו מבטיחים לנסות ולפתור את כל הבעיות שנוצרות.