ניקוי ספות בפתח תקווה – עד הבית

גרים בפתח תקווה ויש לכם ספה מלוכלכת? אם עד היום הייתם צריכים לקנות חדשה ולהוציא אלפי שקלים, היום אין צורך! אנחנו מציעים לכם ניקוי ספות בפתח תקווה עד הבית.

למה זה כדאי?

  • אתם קשורים לרהיטים שלכם, ניקוי ספות בפתח תקווה מאפשר לכם לשמור על הריהוט שאתם אוהבים ורגילים, ומחזיר אותם לקדמותם
  • זה חוסך לכלוך (זריקת הספה הישנה), חוסך כסף וטרחה

מה אנחנו מציעים?

תחום ניקוי ספות כולל גם ניקיון מזרנים, וילונות ושטחים והרבה הבנה מעמיקה בניקוי חומרים מסוגים שונים. אצלנו כול העובדים מקצועיים ומנוסים, ועובדים הדרכה על הפעלת המכשור המיוחד והמתאים, ואפשר  לצאת לדרך.

התקשרו כבר היום לקבלת ניקוי ספות בפתח תקווה.

  • אנחנו מציעים ניקוי ספות בפתח תקווה , ניקוי ספות בתל אביב , ניקוי בראשון לציון מכל הסוגים, מבד, דרך דמוי עור ועד עור
  • אנחנו מציעים שירות מהיר, אדיב ורגיש כדי לשמור על הספה האהובה שלכם, המזרון או שאר הרהיטים שאתם רוצים לחדש
  • אנחנו מציעים לכם עבודה שתישאר לאורך שנים – ותחסוך לכם במצטבר כסף רב

חברות  ריהוט רבות מרפדות את הספות שלהם בבדים שניתנים להורדה ולכיבוס עצמי. משקי בית רבים אכן מנקים את הספות שלהם על ידי כביסת הריפוד במכונת הכביסה הביתית. אבל כשמגיעים למצב של כתמים קשים או לספות עור שאפשר רק לעשות להן נזק עם ניקיון לא נכון – אתם חייבים לפנות אלינו כדי לעשות ניקוי ספות בפתח תקווה. ניקוי ספות על ידי בעל מקצוע ומכשור מתאים יכולים להחזיר את מראה הספה לקדמותה על ידי שימוש בחומרים מסירי כתמים. פרורי אוכל וחטיפים חודרים בין חריצי הספות ולעיתים אין אפשרות לחדור ולהוציאם ללא מכשיר מתאים. לצורך כך צריך להזמין איש מקצוע מהחברה שלנו.

למה אנחנו?

אנחנו מביאים ניסיון רב שנים בניקיון סוגים שונים של בדים, עורות וספות. אנחנו מביאים שירות אדיב, ידע טכני ומקצועי, תגובה מהירה והבנה בריהוט מיוחד מסוגים שונים. ניקוי ספות בפתח תקווה זו המומחיות שלנו, ואם אתם רוצים לחדש ריהוט ישן במקום לזרוק ולקנות חדש, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מתמודדים עם כל כתם! התקשרו היום!

איך מתבצע ניקוי ספות בפתח תקווה עד הבית בנקי יותר:

אנו מגיעים אליכם לכל כתובת בפ"ת בתאום מראש עם מכונת קיטור עוצמתית במיוחד. המכונה משפריצה מים חמים בקיטור ובאמצעות שואב עוצמתי שמחובר למכונה העמיד במים שואבים את כל הלכלוך, חול, כתמים חיידקים ועוד מהספה שלכם, לאחר מכן לא תאמינו שזאת הספה שלכם!

בנוסף אנו מבצעים: ניקוי וילונות עד הבית, ניקוי שטיחים מקיר לקיר עד הבית ועוד.

להדגמה ופרטים נוספים תאמו פגישה בטלפון.