ניקוי ספות בראשון לציון- במערב במזרח ובמרכז העיר

הספה שלכם נראית מוזנחת או דהויה וישנה אף על פי שרכשתם אותה לא מזמן? עכשיו הרגע להתקשר אל ניקוי ספות בראשון לציון, וליהנות משירותי ניקיון מקצועיים, אדיבים, והכי חשוב – יעילים מאוד! אנחנו נגיע אליכם בזמן שנוח לכם, ותוך זמן קצר נחזיר את החיים לריהוט שלכם – הספות והכורסאות יהיו נקיות מכתמים ישנים וחדשים כאחד, וצבעם יחזור להיות מבריק ומרשים!

ניקוי ספות בראשון לציון ניקוי ספות בראשון לציון

ניקיון מקצועי ויסודי

ניקיון של ספות על ידי אנשי מקצוע עושה הבדל של שמיים וארץ בין הסלון כפי שנראה פעם, לאיך שהוא ייראה מיד לאחר הניקוי. במקום להציף את הספה במים שיגרמו לעובש, או חלילה העמיק ולהרחיב את הכתמים על ידי שפשוף של הבד או הכיסוי, תנו למקצוענים לעשות את העבודה! אם במקרה קיבלתם רהיט איכותי מיד שנייה, כמו למשל בירושה, בוודאי תשמח ולשמוע כי ניתן אפילו לחטא אותו באופן יסודי, כך שהוא יהיה בסופו של התהליך ממש כמו חדש.

כל סוגי הספות

אצלנו תוכלו לקבל שירות מקצועי ואדיב עבור ספו העשויות מכל סוגי הבדים, כולל בדים טבעיים כמו פשתן, כותנה וצמר, בדים סינטטיים שפופולאריים מאוד ברהיטי סלון, כמו מיקרופייבר ובדי פולימרים, וכמובן גם עבור ספות מעור מכל הסוגים. שימו לב לכך שלכל סוג בד ולכל סוג ספה יש תהליך ניקוי ולחומרי ניקוי ספציפיים שמתאימים, ולכן חשוב שהספה תעבור ניקוי על ידי בעלי מקצוע שמבינים בדקויות ובהבדלים ביניהם.

שירותים משלימים

 אם גם אתם רוצים ליהנות מסלון נקי ויפה שנראה ממש כמו חדש, התקשרו עוד היום והצוות המקצועי שלנו יהיה בדרך אליכם! חשוב שתדעו שניתן גם לקבל אצלנו שירותים משלימים, כמו ניקיון יסודי של שטיחים ושל מזרנים, שביחד יחדשו לכם את הבית וירעננו אותו.

 

מתי להזמין ניקוי מקצועי לריהוט?

 בכל יום שנוח לכם! אין צורך להמתין עד לניקיונות הפסח המסורתיים, ותוכלו ליהנות מכל היתרונות של ניקוי ספות מקצועי כבר עכשיו. לקוחות רבים מספרים שהניקוי היסודי של הספה עוזרת לשמור עליה לאורך שנים, לכן הם מקפידים לנקות אותה ביבי בעלי מקצוע אחת לשנה עד שלוש שנים.

ניקוי ספות בד ועור מכל הסוגים עד הבית – מבית נקי יותר

אנו מבצעים את העבודות הנל בעיר ראשל"צ

אנו נותנים אחריות לכל שירותי הניקוי

בשיטות הניקוי שלנו נסיר כמעט את כל סוגי הכתמים, למעת כתמי דם ושתן.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה צוות נקי יותר.